Returns

Ακύρωση Παραγγελίας

Η ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να πραγματοποιηθεί εντός 12 ωρών από την ώρα που καταχωρήθηκε και πληρώθηκε η παραγγελία. Μετά το πέρας των 12 ωρών, δεν είναι δυνατή η ακύρωση της παραγγελίας. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εταιρεία για την ακύρωση της παραγγελίας.

Επιστροφή Δέματος ή Προϊόντος

Η επιστροφή δέματος ή προϊόντος μπορεί να πραγματοποιηθεί έως και μία εβδομάδα (7 ημέρες) από την ημερομηνία παραλαβής. Για να γίνει δεκτή η επιστροφή, το προϊόν πρέπει να πληροί τις εξής προϋποθέσεις:

  1. Να είναι άθικτο και σε πολύ καλή κατάσταση.
  2. Να επιστραφεί στην αρχική του συσκευασία, η οποία πρέπει να είναι επίσης σε πολύ καλή κατάσταση.
  3. Η συσκευασία του προϊόντος πρέπει να επιστραφεί ακριβώς όπως ήταν κατά την παραλαβή, με προσοχή ώστε να μην υπάρξουν φθορές.
  4. Τα μεταφορικά για οποιαδήποτε αλλαγή ή επιστροφή επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

Απαραίτητες Φωτογραφίες

Για την αποδοχή της επιστροφής, απαιτείται η αποστολή φωτογραφιών του προϊόντος πριν την επιστροφή, που να αποδεικνύουν ότι το προϊόν είναι σε καλή κατάσταση. Οι φωτογραφίες αυτές πρέπει να αποσταλούν μέσω email στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση πριν την αποστολή του προϊόντος.

Χρεώσεις σε Περίπτωση Φθοράς ή Απώλειας:

Σε περίπτωση που το προϊόν υποστεί φθορά ή απώλεια κατά τη διαδικασία της επιστροφής, ο πελάτης επιβαρύνεται με το κόστος του προϊόντος. Είναι σημαντικό να διασφαλιστεί η καλή συσκευασία και η ασφαλής αποστολή του προϊόντος για να αποφευχθούν τέτοιες χρεώσεις.

Εναλλακτική Επιστροφή

Εναλλακτικά, η επιστροφή μπορεί να πραγματοποιηθεί με παράδοση του προϊόντος στο χώρο μας. Σε αυτή την περίπτωση, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήθηκε η πληρωμή της παραγγελίας. Η τήρηση των παραπάνω προϋποθέσεων είναι απαραίτητη για την αποδοχή της επιστροφής και την επιστροφή των χρημάτων σας.

 

Επιστροφή Ελαττωματικού Προϊόντος ή σπασμένου

Πολιτική Επιστροφών Ελαττωματικών ή Σπασμένων Προϊόντων

Εξαιρέσεις για Προϊόντα σε Έκπτωση

Αρχικά, θα πρέπει να βεβαιωθούμε ότι το προϊόν δεν έχει αγοραστεί από την επιλογή εκπτώσεων ή ελαττωματικών, όπου μπορεί να υπάρχει κάποιο ελάττωμα όπως αναγράφετε στην περιγραφή του. Σε αυτά τα προϊόντα δεν γίνονται δεκτές οι αλλαγές. Είναι σημαντικό πριν την αγορά, ο πελάτης να έχει δει αναλυτικά το προϊόν για τυχόν λεπτομέρειες και ατέλειες, καθώς η επιστροφή αυτών δεν γίνεται δεκτή.

Επιστροφές Ελαττωματικών ή Σπασμένων Προϊόντων

Όταν ένα προϊόν φτάσει σπασμένο ή ελαττωματικό με οποιονδήποτε τρόπο, το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να κάνει ο πελάτης είναι να επικοινωνήσει με την εταιρεία μας, είτε μέσω email είτε τηλεφωνικά. Αφού γίνει έγκριση για την αλλαγή, προχωράμε στη συσκευασία και στην επιστροφή του προϊόντος με χρέωση του καταστήματος. Ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με τα έξοδα αλλαγής του προϊόντος.

Διαδικασία Επιστροφής

Η επιστροφή μπορεί να γίνει με το ίδιο δέμα. Ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει με τη μεταφορική εταιρεία και να δηλώσει επιστροφή στον παραλήπτη ή να παραδώσει στο πλησιέστερο κατάστημα κούριερ με το οποίο έχει γίνει η αποστολή.

Είναι σημαντικό η συσκευασία να γίνει όσο το δυνατόν πιο καλα, όπως ήταν αρχικά, για την αποφυφή ατυχημάτων κατά τη μεταφορά. Μόλις η εταιρεία μας παραλάβει το ελαττωματικό ή σπασμένο προϊόν, επικοινωνεί με τον πελάτη και προχωρά στην αντικατάστασή του με ίδιο ή διαφορετικό προϊόν, ή στην επιστροφή χρημάτων, κατόπιν συνεννόησης.

Προσχοχή!!  Η επιστροφή δέματος δεν γίνεται δεκτή αν δεν έχει προηγηθεί επικοινωνία.